Карнавална торта

Posted on ноември 30, 2009

0



18 – ти ден

Явно събота и неделя не са ми дни за писане, но това не означава, че не съм готвила. Е, разбира се, че готвих. Този weekend един приятел имаше рожден ден. Дълго се чудехме какво да му подарим. Той много цени добрата храна и алкохол. Така, че решихме да му подариме хляб и торта. Хлябът с подправки се оказа чудесен за тази цел, опаковахме го в плик и добавихме и ламинирана рецептата, така че да се опита и сам да си го направи. 😉

Тортата беше по тази рецепта. Според мен това е едно много лесно и изключително вкусно лакомство. Любителите на шоколада ще го оценят, сихурна съм. Аз снимка на тортата нямам, но си признавам, че външният вид не беше толкова добър. Аз я изпекох в продълговата форма за кекс. След като истина я разрязах на две. Намазах средата с течен шоколад,  добавих и резенчета банан и обилно количество сладкарска сметана.

Е това е!

С прикачен етикет: , ,