Купичка с ориз II част

Posted on юли 18, 2010

3



Ориз с яйца:

Ориз с яйца

Ориз с яйца


Тази рецепта беше първият опит да създам някакво подобие на ориз, който не е залепнал. Мисля, че се получи доста добре. На мен доста ми харесва, но аз съм голям фен на ориза. Сигурно заради това очите ми са леко дръпнати. 😉

Необходимите продукти са:

  • 1 ч. ч. ориз
  • 2 яйца
  • 200 гр. замразен грах
  • 200 гр. консервирана царевица
  • зехтин
  • сол
  • черен пипер
  • сушени мащерка и босилек
  1. Кипва се тенджера с вода.
  2. Оризът се пуска да танцува, заедно с граха за около 10 мин.
  3. Отцежда се добре и се премива със студена вода.
  4. Добавя се изцедената царевица.
  5. Загряват се няколко лъжици зехтин, в дълбок тиган.
  6. Добавя се ориза и се разбърква докато се позапържи леко.
  7. Оризът се събира в едната страна на тигана.
  8. В другата част се чукват яйцата. Започват да се бъркат докато станат на парченца. Не се смесват с ориза.
  9. Най – накрая объркайте и добавете подправките.

Enjoy!

