Варен ориз с мащерка

Posted on септември 30, 2010

9



Оризът с мащерка приготвих като гарнитура и част от нашата романтична вечеря. В началото на септември, много се бях нахъсала отново да чета Mastering The Art of French Cooking. Казах си, че задължително трябва да направя ориз ала Джулия Чайлд. Оказа се проста работа и на мен лично много ми харесва. Един съвет, който Джулия дава на свойте читатели е винагида разбъркват ориза с вилица, така предотвратява смачкването му. 😉 Какво да ви кажа, понякога има супер прости и логични неща, за който не съм се замисляла и трябва някой само да ми ги припомни и тогава си викам „ми да, така е“.

Варен ориз с мащерка

Варен ориз с мащерка

  • 300 гр. ориз Uncle Bens
  • 125 гр. краве масло
  • 1 с. л. мащерка
  • щипка куркума
  • прясно смлян черен пипер
  • сол

Първо да уточня, че оризът е в пакетчета.;)  Сварете го спрямо инструкциите на опаковката. Изсипете всички пакетчета в купа, докато са още топли. Прибавете подправките и маслото, нарязано на малки парченца. С вилица, разбъркайте всичко. Дръж те ориза топъл до сервиране или го стоплете добре преди това, като го разбърквате, така че зърната да останат цели. В чинията за сервиране поставете ринг и натъпчете в него колкото се може повече ориз. Внимателно извадете ринга. Украсете със стрък мащерка.

Добър апетит!

