2 години зад гърба ни! :)

Posted on октомври 3, 2010

6



Една от причините да напиша всички тези рецепти е защото аз и Стефан празнувахаме 2 години от наща сватба! 🙂 След 2 години омъжен живот осъзнах, че нищо не мога да кажа за брака. Може би той е като хората, с годините става по – мъдър и разумен. Сега, когато гледам назад  си спомням, колко шокирана бях, когат Жана ми каза, че ще се омъжва. Всичките ми приятели по това време казваха каква голяма отговорност бил брака. Аз самата смятах така. Днес обаче не смятам така. Живеем в дни, в които дали имаш брак или не с партньора си не е от такова голямо значение. Всяка двойка трябва да намери своят път и сама да реши дали иска или не това. Семейството е отговорност.  Да родиш и отгледаш дете е отговорност. В крайна сметка всеки от нас трябва да живее с последствията от своите избори. А трудно се живее с последствията от грешно направените такива.

За нас това сякаш беше един прекрасен празник, на 6 – ти септември, преди 2 години, под една круша, на едно поле се омъжих за най – прекрсният мъж. Обаче по – важното от това е, че решихме най – накрая да създадем семейство. Това беше началото. Оставихме зад гърба си ергенския живот, дребнавостта и поехме заедно, хванати за ръка, по път изпъстрен не с цветя и рози, а с трънаци. И затова празнуваме, защото знаем, че каквото и да се случи, другият винаги ще е там. Това е едно от най – големите ни постижения да намерим верен приятел и правилният път един до друг. Ето го и другото постижение:

Та така и до днес! Вечерята се състоя от всички тези рецепти:

И накрая ще ви издам една тайна, малко преждевременно. Реших да помагам на всички вас с вашите романтични вечери и с вашите идеи. Знам, че човек не винаги има време и не само за да направи това, колкото и да му се иска. За това ето ме мен! 🙂 Така, че ако искате романтична вечеря просто трябва да ми се обадите във фейсбука за сега или да ми пишете на пощата, а скоро и по скайп и телефон!

До скоро! 🙂

