Парти след парти, ден след ден

Posted on октомври 21, 2010

6



Джулия Чайлд в един готварски клип казава нещо подобно: „I hate having guests not not be withe them! “ Така, че предполагам правилният въпрос е: „А вие“? Аз лично не обичам. Последният път, когато приготвях партито на Вяра бях поставена в ситуация да няма вода. Което ми се стори брутално и ми даде да разбера колко съм привързана към тока, водата и интернета. Същото време си дадох сметка, че ако имаше някой, който да ми сготви всичко, което искам и съм планувала ще гласувам за него с две ръце на изборите, т. е. ще се възползвам от услугата. След това се замислих, колко такива мъже и жени има в София, които работят от сутрин до здрач, за да изкарат някой лев, които им се иска да направят не едно, не две партита, но нямат тази физическа възможност и колко по – добре би било всъщност, някой да го направи вместо теб, а ти да чакаш във „фръц“ роклята си, усмихната на вратата.

Така се роди идеята Маги от Кулинарни мисли да готви за хората вечери и партита. Всъщност идеята е домашно приготвена храна. Да си поръчате пици или мъфини за парти или кордон блю за годишнина от сватбата си. Всъщност поводът е без значение, а само храната и доброто настроение. Разбира се това не означава, че няма да споделям рецепти, дори напротив. Ще съм повече от щастлива да качвам вашите усмихнати снимки!

И затова ето ме тук пред вас с цялата си прелест. И както казва Julie Powell „Risking her marriage, her job, and her cats’ well-being, she has signed on for a deranged assignment.“ A аз рискувайки брака си, благополучието на детето си и доброто си физическо състояние се хвърлям с пълна сила и през глава в това огромно и вълнуващо преживяване, а именно да организирам вашите партита и романтични вечери. Или да бъда вашият готвач поднаем. Единствено само трябва да ми се обадите (скайп или във фейсбук) и да споделите вашата идея и виждане за вашият празник.

Успех и до скоро похапване! 🙂

