Жабешки истории

Posted on ноември 14, 2010

8



Шоколадови кексчета с жабки

Шоколадови кексчета с жабки

Знаете ли, понякога живота може да е много, ама много скучен. Еднообразието убива всико живо. Всъщност гадното е, че сутрин се събуждаш и знаеш, че нищо няма да ти се случи. Ама нищо. За това реших малко да позабавлявам себе си и мамите от парка (щото не само аз съм в това скучно, отчайващо положение), като им спретна една изненада. В крайна сметка трябва да си разнообразим душата. Трябва да призная обаче, че ме беше страх от провал и за това не съобщих на никой за тези си планове. Когато бях готова с кексчетата им написах в групата ни:

Днес планове не си правете,
защото жаби ще ядете.

Едва ли някой схвана за какво иде реч, но в крайна сметка идеята беше да ги изненадам. Ваня ми помогна да ги занеса до парка, където започна голямото ядене. 🙂 Изкарахме си страхотно и всички много, много се радваха! 🙂 Мамите останаха очаровани, аз също. 🙂

Зори :)

Зори 🙂

Ето я рецептата:

  • 1 ч. ч. бяло брашно
  • 1 ч. ч. бяло оризово брашно
  • 1/2 ч. л. сода
  • 2 ч. л. бакплувер
  • 2 с. л. какао на прах
  • 1 ч. ч. захар
  • 100 гр. шоколад с ягодов крем (Милка например), разтопен на водна баня
  • 250 мл. прясно мляко
  • 4 1/2 с. л. олио
  • 1 яйце
  • 1 капсула ванилия

Приготвяне:

  1. Смесете всики сухи продукти и ги разбъркайте добре.
  2. Смесете всички мокри продукти и отново ги разбъркайте добре. Накрая прибавете и разстопеният шоколад.
  3. Добавете мокрите към сухите продукти и разбъркайте леко около 20 – тина пъти с дървена лъжица, така че да се омокрят добре всички сухи частици.
  4. Загрейте фурната на 200 градуса.
  5. Изпечете кесчетата за 20 минути или докато клечка за зъби излезе суха.

За да направите жабите ви е необходимо известно количество фондан. Как се прави той можете да прочетете тук и тук. Как се правят жабите, можете да видите тук.

Ваня и жабката

Ваня и жабката

Еми това е!  Забавлявайте се, Безотговорна и разбойнически (както казват Нина и Зуека), важно е да се забавляваме!

Хайде целувки на всички! 🙂 А и благодаря, че правите дните ми по – весели! 🙂

