Ирландско кафе

Posted on декември 22, 2010

6



Напоследък много съм замислена за дядо Коледа. Първо си мислех от къде ще влезе у дома. Нямаме кoмин! У – Ж – А – С!!! Гледала съм по разни филми, че излиза от тръбите на парното, ама това е по фантастично от колкото кoмина! Споделих моите страхове с приятели от фейсбука и добре, че беше Ели да ме успокои! Ама да, спокойно, той Дядо Коледа бил традиционалист – влизал през вратата! Еми супер, викам си! Да беше споделила по – рано, та да му извадя ключ и да има време да му го изпратя на Северния полюс. Ние тука У Бронкс сме с Блиндирани врати, а някои и с по няколко! Тц тц тц. Ми сега. Явно ще се седи до късно и ще го чакаме да потропа, пък после ще му отключим! Обаче ей ти на пак проблем! Как да седиш без да пиеш! Пък и нали трябва и него да го почерпиш – човекът е традиционалист, а топлото мляко отживелица! Дядо Коледа пие уиски.🙂 Не стига, че ще преброди половината свят, ще дойде тихо, без да събуди детето, ще остави подарък, ама поне да пийне нещо за отскок.😉 Така дойдох до тази гениална рецепта! :lol

  • 2 чсти  уиски
  • 4 части горещо кафе
  • 1 1/2 част сметана
  • кафява захар

В чаши се сипва първо еспресото. След това се добавя уискито и разтворена в него захар. След това леко се добавя разбитата сметана. Някъде четох, че „оригиналният“ коктейл се правил без да се разбива сметаната. Отгоре се поръсва с кафява захар.

Не съм написала милилитри, защото всеки може да си го прави според вкуса. Аз например предпочитам с 50 мл  уиски, докато Дядо Коледа го пие поне със 100!🙂

Мили Дядо Коледа, Вяра най – вероятно би се зарадвала на жива коткопатица от това филмче!

Наздраве!🙂

С прикачен етикет: , ,
Posted in: Коктейли