Дип с лук и крем сирене

Posted on януари 15, 2011

6



Силното ми желание да правя добри фотографии води до едно постоянно човъркане из разни сайтове и наблюдаването на такива. Без да се усетя съм натрупала толкова много рецепти (без да знам дали ми харесват), но със страхотни фотографии. И понеже взех нещо да изоставам в кулинарно отношение (то не че се очаква друго, имайки предвид малкото торнадо което вилнее из къщи и само  като каже Мам и вече мивката е пълна с чинии, а имаме две, значи и двете. Всички чекмеджета са „подредени“ и т. н. и т. н.). Та реших да не ровя повече за рецепти, да не лайквам повече, освен ако наистина не ме кефят, ама НАИСТИНА.  Да си прегледам профила в БГ Мамата и да изпробвам всички тези рецепти, които са ме впечатлили по една или друга причина. Та първата е тази – Дип с лук и крем сирене. Тук трябва да отбележа, че трябва да се ползва добро крем сирене – маскарпоне, рикота… инче няма смисъл.

Дип с лук и крем сирене адаптирано от use real butter

1 ч. ч. = 180 мл.

  • 250 гр. крем сирене
  • 1 ч. ч. лук, накълцан
  • 1 ч. ч. майонеза
  • 1 ч. ч. пармезан
  • 1 ч. л. черен пипер
  • сол, ако е необходимо

 

Готвач номер 1

Готвач номер 1

 

Процедурата е проста. Слагате всички съставки в блендер и миксирате докато всичко се смеси добре. Ако нямате блендер, можете да използвате миксер, но тогава трябва да сте сигурни, че лукът е ситно нарязан. След това сместа се прехвърля в един или няколко огнеопорни съда и се изпича до златиста повърхност. Сервирайте с препечени филийки, намазани със зехтин или просто с добър домашен хляб!🙂

Добър апетит!🙂

Posted in: Дипове