Предай нататък

Posted on януари 31, 2011

8



Ето ме и мен, пред прага на новата година! И знам, че отмина, но вие не сте съвсем прави да си мислите, че дрънкам глупости! Моята Вяра след 11 дена става на 1 година! Това е значително събитие в нашите два живота и аз нямам никаква идея как ще го отпразнуваме и въобще какво ще правим. Но както и да е, времето за готвене и блогване, значително се свива, направо бих казала, че почти не ми остава време. Може би поради тази причина толкова се впечатлих от тази игра и радушно я приех в блога си от Траяна. До колкото разбрах идеята е, че първите 5 човека коментирали тази статия ще получат подарък, специално изработен от мен! Разбира се, че ще е нещо сладко! Обаче има уловка, след това и те трябва да направят същото за 5 свои коментатора. Тоест да предадат нататък! Не се придвижда ако не предадете нататък да ви удари 10 години нещастна любов, ама със сигурност ще е забавно ако го направите! 🙂

Е това е! Предайте нататък много топли прегръдки, изфабрикувани с голяма доза фантазия, а за някои ще има и не чак толкова виртуални целувки!

Цунки! 🙂

Маги

 

С прикачен етикет: