Мариновано кисело мляко – Лабне

Posted on февруари 23, 2011

9



Just take those old records off the shelf
I’ll sit and listen to ’em by myself
Today’s music aln ‘t got the same soul
I like that old time rock ‘n’ roll
Don’t try to take me to a disco
You’ll never even get me out on the floor
In ten minutes I’ll be late for the door
I like that old time rock’n’ roll

Днес с Вяра сме станали в 5 и 30. И цял ден гледахме АЛФ. Или по – скоро аз се опитвах да гледам, докато я овардя да не разруши къщата. Мислех си, че да си имаш Алф (като бях малка ми беше мечта) е все едно да си имаш малко дете. Само дето то не може да говори! 🙂 Егати сравнението а! Ми човек избушва като не е спал прилично!
Знаете ли какво е БЛД? Жокер – прави се на сандвич , две филий бял хляб, намазани с майонеза и по средата БДЛ! Не се сещате?! Еха това е Бекон – Лъки – Домат! 🙂
Аз имам по – добро предложение! Е разбира се ще ви е необходимо повечко време за приготвяне! В сравнение с него с БЛД е сравнително бърз сандвич. Труднос можете да изпитате само при улова на котка, ама все пак за да ни е вкусно трябва да се постараем. Не забравяйте и добрият стар домашен хляб! 🙂
Ето я рецептата! 🙂
Лабне (мариновано кисело мляко) адаптирано от тук
  • 1 кг. кисело мляко, с по – висока масленост ии гръцко
  • около 500 мл  олио или зехтин
  • 3 скилитки чесън
  • морска сол, опционално
  • няколко стръка магданоз, розмарин и босилек
Приготвяне:
  1. Смесете киселото мляко със солта и го изцедете за около 3 дена. Поставяте го в муселинова торбичка или в марличка и го изцеждате.
  2. Извадете го от муселина и го оставете за 1 нощ в хладилника.
  3. В буркан наредете, нарязан на едро чесън, начупените подправки. Не ги режа за да не полепват по млякото.
  4. С помощта на две лъжици или лъжица за сладолед, оформете топки от киселото мляко и ги поставете в буркана.
  5. Напълнете с мазнина, така че да се покрие млякото.
  6. Оставете в хладилник за 24 часа, преди да консумирате. Обикновенно се поднася с прясно изпечена питка, а защо не и хляб. Съхранявайте до 3 дена в хладилник.

„Ако не ме пращахте толкова често в кухнята, нямаше да ям толкова много. Нищо чудно, че панталоните на Уили вече не ми стават!“

