Фарфале със зеленчуци

Posted on май 3, 2011

5



Бедата на диетите е там, че тъкмо когато започнеш да ги спазваш и някак си най неочаквано ти се дояжда мазна баничка или пица с четри сирена или пък пилешко роле със сметанов сос със синьо сирене. А какво ще кажете за онази супер сочна тройно шоколадова торта? И сякаш като си гладен, миризмите все едно идват нарочно и ти викат „Изяж ме!“.  Изводът ми е един – не обичам да спазвам диети.

Обаче се налага. И сега провокирана от свекърва ми, която беше тук да гледа малката, започнах (заедно с нея) 90 дневна диета за максимално отслабване. Оказа се, че пустата диета е много полулярна и има цели страници и форуми изписани със съвети и рецепти. Аз за сега съм отслабнала само 2 кг, но смятам колкото и не възможно да ми е да дерзая, та да видим накрая дали ще има резултат.

Истината за мен се състои в следното: да не се вечеря след 8, колкото и да си гладен; да не се пие бира – кокото и не възможно да е това; по възможност да не се яде сладко – особенно вечер. И да има някви физически натоварвания – например салса с бебе или може би кючеци също ще  вършат работа (Putumayo – Turkish Groove). Танцуването на хеви метъл е опасно в този случай, за жалост!😦 Въпреки че на някои им се получава!😉

Фарфале със зеленчуци:

  •  около 250 – 300  гр. фарфале
  • 250 гр. пресни гъби
  • 4 – 5 бр консервиран червени  пиперки
  • 3 с. л. доматено пюре
  • 250 мл. сухо бяло вино
  • салвия
  • магданоз
  • 3 -4 скилитки чесън
  • 2 – 3 стръка зелен лук
  • зехтин

Приготвяне:

  1. Сварете пастата според инструкциите на опаковката.
  2. В дълбок тиган загрейте зехтина и в него запържете за около 1 мин. ситно нарязания чесън.
  3. Добъвете лука и гъбите, изпържете за около минута, две. Долейте виното и поставете под похлупак докато гъбите се приготвят.
  4. Накрая добавете  червените чушки и доматеното пюре. Посолете.  Оставете да покъкри за около 5 мин. Ако е необходимо разреждане на соса, долейте вода.
  5. След като махнете от котлона добавете ситно нарязаните подправки – магданоз и салвия, пожелание и черен пипер.

Еми това е! Вкусно ми беше въпреки, че си мислех да добавя пармезан, обаче той не е позволен в този ден на диетата. !🙂