Пържени пролетни картофи

Posted on май 22, 2011

3



Цяла зима чаках пресните картофи, след това някак си може би поради чакането ги забравих. Сега когато правя 90 дневната диета, пак се пресетих за тях. Те са чудесно и просто меню за 2-я ден (ориз, картофи или варива). Последните ми наблюдения върху диетата са, че не съм отслабнала кой знае колко. Даже има едно флуктоиране с по 1 до 2 кг. Може би това е нормално, знам ли?! Важното е, че кг макар и мнооооооого бавно вървят надолу.

При всички положения, така се бях наточила на тези картофки, че си купих 2 кг. Сигурно това беше повлияно от факта, че дани ми писа, че като сготвя за четирима ще ни дойде нагости! хахха. Чакаме я сега! :))))) Справих се супер бързо с измиването с изпържването и голямото ядене започна. За мое учудване аз не можах да изям повече от 200, максимум 300 грама. Сякаш нямаше място и тялото ми отказваше да поеме повече. Странно е, че друг път не ми е правило такива проблеми. Не е за учудване, че съм на такъв хал нали?! :)))

Пържени пролетни картофи

  • 2 кг дребни пресни картофи
  • 1 връзка копър
  • 1 връзка магданоз
  • босилек
  • 3 – 4 стръка пресен чесън
  • сол
  • олио / зехтин

Приготвяне:

  1. Картофките се измиват старателно и се надупчват с виличка. Ако има по големи се разрязват наполовина или четвъртина.
  2. В дълбока тенджерка се загрява мазнината. В нея се пържат картофките като в първите моменти на пърженето, тенджерата се похлупва.
  3. През това време, подправките и чесъна се нарязват наситно и се поставят в дълбока, по възможност пласмасова или стъклена купа.
  4. Всяка партида картофки се поставя върху подправките, посолява се и се разбърква добре. След това купата се покрива с похлупак.

Това е рецептата, супер лесна! Успех! 🙂

