Крем супа с авокадо и тиквички

Posted on май 26, 2011

6



29 ден от диетата мина. Стоически издържах на 2 кафета и една хапка палачинка, както и обилно количество вода. За първи път гладувам и усещането е кофти, но на следващият ден имах чувство, че мога и без проблеми да изкарам и него. Сякаш мислите какво ми се яде бяха си заминали, заедно с постояното очакване да ми стане лошо от глад. Чувствах се някак си много по – добре! Тоя ден свалих 1 кг.

Наследващият обаче трябваше да се яде и тъй като се почва с протеини ми се стори супер неуместно да се набухам с пържоли. Ваня отдавна ми беше говорила за тази рецепта и сигурно ми я повтори 100 пъти. Аз разбира се не я запомних и ми се наложиха консултации по скайпа. Супичката ми се стори много подходяща за новото начало на старата диетам тъй като е лека с мляко и сирене. Не би следвало да натовари организма. Тъй като ще има 2-ри дубъл единственото което ще променя е киселото с прясно мляко.

Крем супа с авокадо и тиквички

  • 1 литър зеленчуков бульон
  • 2 тиквички
  • 1 aвокадо
  • 1 малък картоф
  • 2 с. л. зехтин
  • 200 гр. сирене
  • 1/2 ч. ч. кисело мляко
  • сол
  • 1/2 връзка магданоз
  • сок 1/2 лимон, пожелание

Приготвяне:

  1. Тиквичките и картофа се измиват, обелват и сваряват в бульона. Добавя се мазнината.
  2. Супата се маха от котлона, прибавя се нарязаното авокадо и магданоза и всичко се пасира много добре.
  3. Добавя се млякото, посолява се и се разбърква.
  4. Преди сервиране се поръсва със сирене, пожелание пипер и лимонов сок.

Ако нямате зеленчуков бульон можете да си направите от 1 глава лък, няколко скилитки чесъм, 1 чушка, 1 морков, които да сварите в 1 литър вода. Освен това можете да включите супата в менюто на детето! 🙂

Добър апетит! 🙂

