Бутер банички ароматно сирене

Posted on юли 29, 2011

4



Ето, че неволно и неусетно дойде краят на моят престой в Нови пазар. Не съм си тръгнала окончателно ще се върна пак, но просто незнам кога. Остават ми още няколко дни обаче.

В началото никак не ми се оставаше. Беше ми скучно и ми липсваше нета, с който съм свързана така трайно. Сега обаче не ми се тръгва за София. Ще ми липсват домашните и кокошките. Ще ми липсва спокойствието, с което така лесно свикнах. Ала какво да се прави, такъв е човешкият живот, наниз от раздели. И коя от коя е по – трудна и по – трудна.

Опитвам се да запомня всичко, да участвам във всичко, да съм нащрек, да не пропускам нищо. Попитах се какво ще занеса у дома? Истината е, че не знам. Може би доброто чувство, аромата на мента и малини и ще се радвам да само да прославям града с добро.

Ето една от рецептите, които пробвахме с мама и снимахме с Митко. Не е нещо особено, но за мен беше доста вкусно и ароматно!

Бутер банички ароматно сирене

  • 500 гр. бутер тесто
  • 300 гр сирене
  • Няколко стръка босилек и магданоз
  • 1 яйце
  • черен пипер

Приготвяне

  1. Бутер тестото се разточва леко и се нарязва на равни квадрати.
  2. В купа се разбива яйцето и към него се добавят натрошеното сирене, ситно нарязаните подправки и черният пипер.
  3. Ръбовете на квадратчетата се надигат нагоре, така че да се образува кошничка и във всяка една се слага от плънката.
  4. Пече се в предварително загрята на 220 градуса фурна. Вижте упътването на етикета на бутер тестото!

Чао Нови пазар. Тръгвам си щастлива и доволна! Надявам се да се върна скоро и пак да сме заедно!

Доволен репортер от Лудогорието  – Маги

