Boggy’s Birthday Party

Posted on август 14, 2011

0



Боги е на Драго сестра му! Тя ми е голяма подкрепа макар и да се виждаме по рядко!

Та Боги ме помоли да и направя това онова за рожденият и ден, който е няколко дни след моя. Идеята за кексчетата се роди съвсем спонтанно от нищото, по време на престоят ни в Горна Оряховица.

Когато някой ми заръча да му направя парти, аз сякаш спирам да мисля за други нещта и в мен остава само мисълта за храната и дали той би харесал това. Дни и нощи тази мисъл ме държи, докато накрая не  вляза в кухнята и не се заема с правенето на десерти и не само.

Та, за това парти бяхме направили пици, солени кексчета, захарни бисквитки и сладки кексчета. Показвам ви само десерта, ‘щото само него сколасах да снимам. Идеята беше десертите да са в тон. Само това със свещичката беше различно, но и специално за рожденичката направено с много любов.

Аз съвсем откровено си казвам, че си ги харесвам! Дано и те да са ги харесали! Още снимки тук или във facebook.

Ако искате и вие такива кексчета, не забравяйте да ми пишете на kulinarnimisli@gmail.com

С прикачен етикет: , , , ,
Posted in: Партита