Сандвич със салата от риба тон

Posted on септември 10, 2011

5




Изкам без много много приказки да представя на вашето внимание, този уникален сандвич с риба тон. Честно да си призная не съм очаквала да се зарибя по  него толкова много, но той се оказа ужасно вкусен и бърз. Препоръчвам ви да го направите с черен или пълно зърнест хляб. Вкусовете според мен се допълват повече.

Салата с риба тон, адаптирано отiwillnoteatoysters.blogspot.com. Салатата е достатъчна за 4 сандвича

  • 2 консерви риба тон в собствен сос
  • 1/3 ч. ч. ситно нарязани и почистени от семената печени пиперки, долу горе 2 бр. (1 ч. ч. = 180 мл)
  • 1/3 ч. ч. нарязан на малки парчета червен лук, 1/2 малка глава
  • 1/3 ч. ч. черни или зелени маслини, отново нарязани на ситно
  • 1/3 ч. ч. целина, аз не я добавям
  • 2 с. л. ситно нарязан зелен лук
  • 2 с. л. лека майонеза
  • сок от 1 лимон
  • сол и черен пипер за овкусяване

Приготвяне: просто смесете всички съставки и яжте с удоволствие! :)))

Ние доста се зарибихме по сандвичите напоследък. Ама аз по принцип искам да сготвя всичко, ала не ми се получава, така че я докарахме до сандвичи. Е със сигурност те са един лесен начин за обяд или закуска, а по някога и за вечеря. А и училището почва скоро и си мисля, че е по – добре децата да ядат сандвичи от колкото джънк фуд, макар че е неизбежно! Едно е сигурно, очаквайте още сандвич идеи от мен! :))))

Весел ден и добър апетит!

Posted in: Сандвичи