Нищоподобна сандвич салата :)))

Posted on октомври 28, 2011

6




Трябва да си призная, че когато за първи път  гледах „Маша и Медведь“ напълно безотговорно и категорично се видях в ролята на Медведь. Но по важното е, че толкова се плених от тези филмчета, че ги изгледах на един дъх. Всички те разказват, как едно дете може да те подлуди, да те направи тотално объркан, да ти разтуши нервите, но в крайна сметка да се окаже, че с една целувка или с един мил поглед или дори със златната рибка то непрекъснато мисли за теб. Другата му мисъл разбира се е как да си играе.

Освен това ми се струва, че доста дълго чакахме руското кино да ни зарадва с нещо. А то накрая избухна в нещо подобно, което освен на възрастните се харесва ужасно много и на малките деца. Това е любимият ми клип:

А салтата е една от любимите ми. Дълго се чудих как точно да ви я представя, но мисля, че това е подходящ вариант – сандвич. Докато бях бременна, само от нея не ми ставаше лошо и така ми стана любима. Все не успявах да я снимам или снимките ми изглеждаха повече от брутално гадни или пък я изяждах. Или пък си я правех като буламач, а то кво да му снимаш?! Въпреки че съм убедена, че и буламачите, които обикновено са много вкусни но нямат вид, могат да се представят по подходящ начин.

И понеже на Медвед не му остава много време за нищо освен за Маша, ето и рецептата набързо.

Сандвич – салата (червени печени чушки, лук, домати, сирене)

За сандвичи:

  • франзела нарязана на колелца
  • печени червени чушки
  • домат нарязан на кръгове
  • лук, на кръгове
  • сирене
  • босилек
  • малко зехтин, студено пресован

Приготвяне:

  • Франзелите леко се препичат от двете страни и леко се намазват със зехтин.
  • Чушките се обелват, почистват и изрязват на кръгове
  • Сандвича се сглобява по следния ред: франзела, лук, чушка, домат, сирене, босилек.

Ако правите салата:

Нарежете една глава лук на полумесеци и го сложете на дъното на чинията. Нарежете чушките на ленти, доматите на парчета и ги сложете върху лука. Отгоре поръсете с натрошено сирене и гарнирайте с босилек. За дресинг използвайте зехтин и оцет.

Добър апетит и много положителни усмивки за всички Маши и мечоци, пък и за тези които все още не са в тази роля!!! 🙂

 

