Как да си направим домашна Нутела?!

Posted on декември 1, 2011

10




Тези дни не ми върви нещо. Въпреки, че имам помощник и вече има кой да гледа Вяра и да ми помага поне за малко, не мога да свърша нищо. Не мога да събера мислите си или да реша какво искам да направя с времето си. Въобще чувствам се някак си объркана и адски нервна. Мисля, че за това допринася и факта, че Вяра тръгва на ясла от понеделник, а аз се чувствам като предателка. И из главата ми се върти картината как тя реве и тъгува. Сигурно това се дължи не само на факта, че сме почти 2 години заедно, но и на убеждението ми, че детето има нужда от майка си и тя трябва да е до него. Разбира се за цялата картинка допринася и факта, че нямам особено високо мнение за държавните заведения, в които сме принудени да оставяме децата си, защото не можем да си позволим по – добра алтернатива.

От друга страна се окуражавам от факта, че тя е много социална и ще се чувства добре там, че яслата е хубава и персонала изглежда много мил и внимателен! И все пак притеснението и мисълта, че малкото ми бебче порасна някак си не излизат от мен.

И така за добро или лошо в един от онези моменти на „себе невярване“ реших, че най – доброто което мога да направя е нещо набързо ТУК И СЕГА. Не знам до колко тази рецепта е здравословна или евтина, но защо да купувате готова, когато можете да си направите домашна?! Може би защото е по – лесно! Както и да е, вие сами преценете дали си заслужава! 🙂

Домашна Нутела, рецептата е адаптирана от blogs.babble.com

  • 140 гр сурови, белени лешници
  • 1 и 1/2 ч. ч.прясно мляко
  • 3/4 ч. ч. сухо мляко
  • 1 с. л. мед (букет)
  • щипка сол
  • 200 гр натурален шоколад (може и 100 гр натурален и 100 гр млечен)

Приготвяне:

  1. Сложете лешниците в купата на робота и ги пасирайте до възможно най фино
  2. В малка тенджерка загрейте млякото, сухото мляко и солта. Преди да започне да ври отстранете от котлона.
  3. Разтопете шоколада и медта на водна баня.
  4. Включете робота и към смлените лешници добавете шоколада, а след това и млечната смес. Пасирайте докато се поличи еднородна смес. Моят робот забива и както ще видите не се получи много еднородна смес, но въпреки всичко беше много вкусно.
  5. Сместа трябва да престои една нощ или няколко часа в хладилника за да се уплътни.

Добър апетит! :)))

