Новата ми шоколадова любов – Chocolate Crinkles

Posted on декември 14, 2011

25


1P1390632


Днес ми е супер шантав ден. Направо не знам от къде да започна. Първо тази сутрин се успахме, после докато си пих кафето, бях написала поне 5 новинки. Новото ми име е „машина за новини“! Хахахахааа. След това ходом марш в кухнята да пека Chocolate Crinkles. След това малка фотосесия на шунката, след това на новата ми шоколадова любов. Къщата стана пълен хаос. След това фотосесия на мен от баба Мария. Това си беше живо изпитание, но оцелях. Обаче на снимките съм голяма скумрия. След това пак кафе, пак новини, после чистене, разтребване, ходене до яслата, пътят на обратно ни струва 1 час и 30 мин…

Та, това което исках да кажа, че колкото и скапана да съм в същото време съм щастлива защото за първи път успях да снимам на черен фон с лампички и срещнах новата си любов, наречена Chocolate Crinkles. Моля ви запознайте се и внимавайте защото те са безмилостни, а вкусът им е убийствен!!!

Chocolate Crinkles, рецептата е адаптирана от www.joyofbaking.com

  • 56 гр масло
  • 230 гр от любимият ви натурален или млечен шоколад
  • 100 гр захар
  • 2 яйца
  • 2 ч. л. ванилов екстракт
  • 195 гр брашно
  • 1/4 ч л  сол
  • 1/2 ч л бакпулвер
  • около 1 ч ч пудра захар

Приготвяне:

  1. На водна баня, разтопете шоколада и маслото. Оставете гo на страна да се охладят.
  2. Разбийте захарта с яйцата докато сместа стане светло жълта, а захарта почти се разтопи.
  3. Добавете ванилията и разбъркайте.
  4. Добавете шоколада, разбъркайте до пълното му инкорпориране, след това добавете брашното и отново разбъркайте.
  5. Оставете сместа за през нощта в хладилника. На този етап можете да я съхранявате няколко дни.
  6. На следващият ден загрейте фурната на 160 градуса.
  7. Направете топчета с размер, около 2,5 см,  15 – 20 гр.  Оваляйте ги в пудра захар и ги подредете в предварително постлана с хартия за печене тавичка, на разстояние около 5 см.
  8. Печете около 8 до 10 мин, докато се начупят и краищата станат леко твърди,а вътрешността е мека. Не ги препичайте, защото стават сухи.
  9. Можете да ги хапвате и топлички. Най – вкусни са в същият ден на печене!

Избирайте шоколада внимателно. Той придава целият аромат на това изкушение!🙂

И внимавайте, има сериозна опасност да ги изядете всички на веднъж! :)))