Много приятна изненада

Posted on януари 14, 2012

15




Много е приятно да се събудиш сутрин, а навън да е зима. Да седиш до прозореца и да гледаш как снегът покрива мръсотията, мизерията, омразата. Всичко става бяло и чисто. После разбира се идва ред на кафето и порцията сутрешен интернет – новини, музика, блог, социални мрежи… И колко е хубаво и приятно да разберете, че друг блогър ви е номинирал за 2 награди!!! Ахххх Благодаря Rois, ти направи денят ми по усмихнат, а утринта ми по – щастлива! 🙂

    

Ето и трите стъпки за приемане на The Versatile Blogger Award, дано да успея да ги изпълня! ;):

  1. Благодарете на този, който ви дава наградата и линкнете блога му! 🙂
  2. Номинирайте 15 блогъра за наградата и ги информирайте за това! 🙂
  3. Споделете 7 неща за себе си!

The Liebster Blog Award:

  1. Отново започваме с благодарности!
  2. Линкнете сайта на блогъра, който ви е номинирал
  3. Сложете наградата в блога си!
  4. Изберете 5 други блогъра, на които да я предадете!
  5. Посетете блоговете им и ги информирайте!

Ето ме и накрая мен, приемам и двете награди и искрено много благодаря на  Rois, за оказаната чест! Ето и 15 – те блогъра, които ще наградя и с двете награди:

  • Дани, която считам за най – добрата си интернет друшка!
  • Буба – за това, че е млада, красива, упорита и безстрашна!
  • Лулу – за постоянното вдъхновение и което блика от нея!
  • Ирина – за красотата и успехите, които споделя с нас!
  • Ева – за красотата на „простите неща“, която ужасно много обичам!
  • Марияна  – за очарованието, което струи от нея!
  • Сабина – за нашето познанство и на яве!
  • Мария Донева – за неспиращото вдъхновение, за красивите моменти, за любовта!
  • Лети – за майсторството и красотата на храната, която споделя с нас!
  • Мира – за общите страсти, които споделяме!
  • Ваня – не само защото носи име на добър човек, а и за това, че е прекрасен форограф и кулинар!
  • Дани – за това, че е себе си и че не спира да ме изненадва! 🙂
  • Мария – благодарна съм на блогове като нейния.
  • Пепи – за прекрасните канибалски ястия, които предлага! 🙂
  • Ваникла – за вдъхновеното веганство!

И накрая останаха 7 нещтта, които да споделя с вас, за мен!  хахахаа

  1. Вече ходя на работа, за това сигурно ще пиша по рядко!
  2. Обичам да пътувам с трамвая и да измислям истории за всеки един от пътниците!
  3. Вече имам 3 нови истории!
  4. Обичам зимата!
  5. Обичам да броя, да създавам числови редици на ум, да си играя с числата! Това ме успокоява и може би за това ми допадна толкова много „Самотата на простите числа“
  6. С нетърпение чакам 14 декември 2012 – премиерата на Хобита!
  7. Обичам ви, обичайте се и вие и вярвам, че любовта ще спаси света! 🙂

Маги

