Spaghetti al pomodoro

Posted on януари 25, 2012

4


1P1400538


Здравейте мили хора,

Днес трябваше да пиша друга рецепта и една много дълга история, но за жалост те ще останат за по – нататък. Истината е, че исках да си събера мозъка преди да я напиша, въпросната история, искам всичко да е обмислено до най – малкия детайл. За това трябва време и трябва да съм си у дома. Е днес съм си у дома, но съм станала в 4 сутринта, защото Вяра е болна. Струва ми се, че в момента е 6 вечерта и така ми се спи, че две не виждам. Искам поради други причини да съм си в нас, а не защото детето е болно. Толкова е гадно. На всичкото отгоре, не мога да си обясня откъде идва тази неизчерпаема енергия за нови подвизи в малките, дори като са болни и с температура и ти им даваш лекарства, които уж ги успивали. Дрън, дрън….

На всичкото отгоре, съм на диета. Не знам за, кой го път го казва! И трябва да се яде, глада е по – силен от съня. Направих за обяд спагети с домати, което е леко и бързо ястие и ако се сервира с пекорино или пармезан нещата стават наистина много сериозни и брутално вкусни. Тази рецепта обичаме да я приготвяме лятото с наистина вкусни домати и босилек набран от нашата градинка! Да я хапваме на терасата и … окапах се!

Spaghetti al pomodoro:

  1. 350 гр спагети
  2. 500 гр пресни домати
  3. 3 – 4 скилитки чесън
  4. зехтин
  5. 20 листа босилек
  6. сол
  7. черен пипер

Приготвяне: 

  • Сварете спагетите според инструкциите на опаковката.
  • В голям тиган загрейте зехтина и добавете скилидките чесън, ситно нарязани, докато се зачервят.
  • Добавете нарязаните на големи парчета домати, разбъркайте леко и задушете за около 5 мин или докато доматите тъкмо започват да се сваряват.
  • Махнете от котлона, добавете сол и пипер. Прибавете и листата босилек. Сместа не трябва да е течна!
  • Разбъркайте със спагетите , преди сервиране настържете пармезан или пекорино

Аз моите малко ги по загорих, защото докато ги приготвях приспивах поне 3- пъти Вяра, която непрекъснато се будеше от кашлица. Накрая двете заедно ги хапнахме. Ако се чудете как бебе яде спагети ще ви кажа – с много търпение от ваша страна! Иначе за нея беше голяма забава!🙂