Кокосов сладолед с лайм, върху салата от ягоди

Posted on март 11, 2012

12




Вчера светът се промени за 2 – 3 часа. Беше слънчев, съботен, топъл шопинг дей. Освен това беше изпълнен с онова чуруликане, от което хората обикновено се дразнят но имат нужда особено, когато се видят със стар приятел. Ох да, вчера беше един прекрасен женски ден. Малко Адел, малко Ралица всичко това влияе супер положително. После малко ровене по магазините. Промених си тотално стила на тинейджър и дори си купих палто, абсолютно не типично за мен, ‘щото при други обстоятелства бих си купила яке. Трябва да си призная, че ми хареса да съм облечена в тясна черна рокля и сако, с които краката ми някак си изглеждат доста по дълги. Само не съм се сдобила с токчета, но мисля утре да наваксам.

Напоследък харчих толкова много пари за храна, имам чувството, че в един момент се бях самозабравила. Това готвене ме обзе, съсипа ме и най вече мисълта, че съм дебела убиваше в мен всякакво желание да си търся нови дрехи, но не и да ям. Имам чувство, че толкова дълго съм седяла със затворени очи, че когато ги отворих, не повярвах на светлината.

За това днешната рецепта е абсолютно проста и лесна, но въпреки това ще ви впечатли със свежеста си. Салата от ягоди с розмарин и сок от лайм. Топка сметанов сладолед с кокос и лайм. В първата хапка се усеща мекотата на сметаната, а след това вкусът се допълва от киселината на лайма. О да!!! Съвършеното лятно удоволствие, което става бързо и някак си заблуждава ума, че е с малко калории! :)))

Рецептата е адаптирана от списание GOODFOOD България, бр. 31 от юли 2010

Кокосов сладолед с лайм, върху салата от ягоди :

  • 500 мл сметана
  • 100 гр захар
  • 1 ч. ч. кокосови стърготини
  • сокът и кората на е лайм

За плодовата салата:

  • около 250 гр ягоди
  • 1 с. л. захар
  • сокът от 1 лайм
  • няколко листа розмарин

Приготвяне:

  1. Разбийте сметаната със захарта на пухкав крем
  2. Добавете сокът от лайм, настърганата кора и кокосовите стърготини.
  3. Разбъркайте внимателно. Замръзете.
  4. Можете да направите сладоледа на десерт. За целта покрийте с опаковъчно фолио продълговата тавичка и изсипете сместа вътре. Завийте я добре и я поставете в камерата. Трябва да престои най – малко 4 часа. След това можете да я извадите и да я нарежете на филии.
  5. Десерта може да се съхранява в камерата до 2 месеца.
  6. За да направите плодовата салата, нарежете на парчета ягодите, поръсете ги със захар. сок от лайм и пресен розмарин!

 

Насладете се!!! 🙂 Какво да ви кажа повече, светът може да е прекрасен поне за 2 – 3 часа. От нас зависи да си го направим такъв! 🙂

