Strawberries cherries…

Posted on април 22, 2012

8




Здравейте отново! Как сте?

За това дълго време, през което не бях на линия, все си мислех какво искам да ви кажа, как искам да ви го напиша! Понякога бях много гневна и исках да пиша какви тъпаци има на тази земя, друг път бях толкова щастлива, че исках да крещя от щастие, от радост. Обаче сега, нищо от всичко това не ми е останало, особено от лошото.Разбира се настроението и днес е на макс и в моето най – обикновенно музикално съзнание цял ден се върти една единствена песен. Въпреки опитите ми да я изтрия от там, тя опорито остана и в резултат на това ще ви разкажа една историйка.

А ето я песента, ако вече не сте се сетили 😉

И така, за нашата цел се нуждаем от богато въображение и затворени очи и разбира се музика, въпреки, че не съм сигурна как точно ще четете ако очите ви са затворени, за това може да ги държите отворени!

Представете си една топла сутрин. Жълто червените лъчи на слънцето обливат със светлина прозорците на малка къшурка, разположила се най – удобно сред една зелена полянка, край едно немирно поточе. Ставам рано, спи ми се и все пак светлината е толкова примамлива, толкова красива. Обличам бяла си рокля и излизам в малката си градинка. Черешовите дървета цъфтят, а ягодите вече са почервенели ниско до черната земя. Решавам да се разходя из черешовите дръвчета.

Слънцето гали лицето ми, вятърът шепне в ухото ми. Тихо и леко ми говори за любов.  Вдишвам дълбоко аромата на пръст, на цвят, на роса.  След разходката набирам купа с ягоди. Завръщам се към къщата. На верандата ме чакат висок и красив мъж и детенце. Това което забелязвам от далеко е, че те двамата облечени в бяло, като ангели ме обичат! И аз ги обичам!

Е стига толкова измишльотини. Ето ви рецептата за нещо ягодово и разхлаждащо:

Газирана ягодова лимонада:

  • 1 ч. ч. ягоди
  • сок от 1 лимон
  • захар
  • листа мента
  • газирана вода около 700 мл

Приготвяне:

  • Ягодите се пасират. Сокът се поставя в съд, заедно с лимоновият сок.
  • Добавете захар или друг подсладител и допълнете до 1 литър с газирана вода.
  • Преди сервиране сложете листа мента в чаша и налейте лимонадата.
  • Можете да използвате лимон, ягоди или мента за гарниране!

Насладете се! 🙂

