Сок от бъз и разни други работи около мен

Posted on юни 3, 2012

8


1IMG_4315


И сънува рокля с пеперуди…

Като бях малка не го разбирах това стихотворение. Разбирах думите да, но някак си не можех да го усетя. Не разбирах защо мама и леля постоянно плачат още с първите думи: „Чудото се случи толкоз рано…“. Предполагам за това казват, че има време за всяка книга за всяко стихче. Понякога е необходимо да си достатъчно малък за да пречупиш идеите на автора през въображението си, друг път трябва да си достатъчно голям за да разбереш смисъла им. Така и аз, вече сънувах моята рокля с пеперуди, мечтах за нея, къде на глас къде не, исках я силно толкова силно я исках… Най накрая вече я имам! Моята рокля с пеперуди е Canon 550. Може би не е от най – лъскавата японска коприна, може би цветовете и не са толкова ярки и може би в сравнение със скъпите рокли пеперудите и не са чак толкова изящни, но тя си е моя.

Разбира се трябва да благодаря на мама, че цял живот като пчеличка е спестявала пари за мен. И колкото и малко да са те, всъщност не са, защото само една майка може да прави подобни неща дори и в най – трудните си моменти, а се съмнявам, че за 26 години спестяване всичко е било цветя и рози. Понякога се питам дали и аз ще съм такава майка, но точно в момента гузната ми съвест крещи друго. След това трябва да благодаря на съпругът си, за това че се съгласи, защото ние сме семейство и всички заедно решаваме съдбата си. А и защото ми казва по 1000 пъти на ден, че ме обича.🙂 И на Вяра, защото е най – прекрасният модел на света и ми обеща по една снимка всеки ден!

И така в средата на май се оказах с нов фотоапарат и доста още джаджи около него. В интерес на истината не съм очаквала да е толкова сложна машинка, макар и в най – ниският клас. Сега остава само едно – да открия стилът си, да разбера коя съм. Предполагам това отнема доста време. Със старият Лумикс доста имитирах, четох че това било добра идея. Но сега се чудя мога ли да се отскубна от нея и да открия себе си?!

Спечелих още една награда от GOODFOOD -прахосмукачка, за рецептите за веган сладоледа и морковените бисквитки.

След това земетресение! Толкова много се изплаших, всичко ми е като на филм. След това със Стефан реших ме, че веднага трябва да се разкараме от София и по най – бързият начин стегнахме раниците и беш да ни няма към Горна Оряховица.

Там пък се оказа, че хората ще празнуват и то не какъв да е празник, а празник на суджука. Искам да ви кажа, че горнооряховският суджук е уникален, но на вас сигурно това ви е ясно. Та каква по – добра възможност да пиеш бири, да хапваш. Да правиш снимки без въобще да ти е ясно как стават нещата. Само натискаш спусъка. А принцесите там бяха уникални!🙂

Освен това за първи път посетих музея и знаете ли какво, уредничката ми се стори супер запалена и свежа. Отдавна не бях срещала хора, доста по – възрастни от мен, които с такава лекота и хъс да си вършат работата. Същото се отнася и за учителката по – рисуване на Стефан. Нищо чудно, че децата я обичат толкова много, а тя е толкова лъчезарна личност!

А за капак свекърва ми беше направила сок от бъз. УНИКАЛЕН. Според една приятелка приличал на Ариана Радлер! хихихихиихии   Както и да е рецептата е по – долу и все още можете да се изкатерите на Витоша за малко бъзов цвят.

Ако питате за всички останали рецепти, които съм снимала с Лумикса и публикувала във facebook, ще ви кажа само, че се надявам все пак да ги постна, ‘щото ми се струват интересни. И искам да ви кажа, че най много исках новото фото, за да не се налага тази тежка обработка, която обикновено им прилагам. Ала свикнах и ми стана рутина и сега ми е доста трудно и време поглъщащо с канона.

Бях и на уъркшопа на Надето, за който исках много ама много да ви разкажа и така и не успях. Обаче е супер готино, човек да ходи на такива места с такива хора, които наистина влагат страст в това което правят!

Сок от бъз: 

  • 80 броя цвят от свирчовина/дръмбъз/
  • 2 кг. смлени лимони
  • 4 пакетчета лимонтозу

Приготвяне:

  • Цветът се сипва в голям съд и се залива с вода докато се покрие.
  • Настойката престоява два дни след която се прецежда през муселинова торбичка.
  • На 1 литър сок се добавя 1 кг захар.
  • Преди консумиране се разрежда с вода или с газирана вода.

Можете да разгледате целият фотострийм тук.

До скоро!🙂