Невидими лилави облаци – лавандулова лимонада

Posted on юли 17, 2012

3




Седя, върху невидимите лавандулови облаци. Бели цветя, непрекъснато кръжат около мен, гонят се едно след друго и лек смях оглася полянката. Подпирам се на ръцете си. Една групичка цветя, веднага се вкопчват в китката ми и се подреждат като гривничка. Приятно е, сърцето ми е изпълнено със спокойствие!

Надигам глава нагоре. Вятърът разрошва косите ми. Той много обича облаците, не ги оставя намира. Подбутва ги ту на тук, ту насам. И аз със тях. Чакам да падна на земята, да се събудя, но това така и не се случва. И продължавам да гледам нагоре. Понякога между облаците виждам звезди. Ярки, червени, жълти, сини цветове се преплитат един въз друг и изпълват съзнанието ми с някакъв благодат, абсолютното добро. То е в мен и кара сърцето ми да бие.

Забравих, че аз вече нямам сърце.

Понякога ми става мъчно за теб. Чакам да дойдеш да ме погалиш, да ме целунеш да ми кажеш, че всичко е наред. Ала още е рано за това, още е рано за теб. Аз продължавам да стоя на своят лилава облак и да те чакам! Не се бави много. Обичам те!

За Ади! Ако искате да я подкрепите, кликнете в сайта и: http://www.adelinakodjabasheva.com/. Ади има нужда от нас! Да не я изоставяме! Аз съм с теб, малко сладко момиченце!

Ако този блог има поне 200 читатели, ако поне 1/3 помогнат, значи съм се справила добре! Благодаря на всички, които ще го направят. Ето и рецептата, заради която доста от вас ще надникнат тук:

Лавандулова лимонада: 

  • 3/4 ч. ч. захар
  • 750 мл вода
  • 10 – 12 свежи цвята лавандула
  • 1 лимон

Приготвяне: 

  1. Измийте старателно една стъклена бутилка и я напълнете с топла вода.
  2. Измийте под студена течаща вода лавандулата, за да се отървете от прахта и буболечките.
  3. С помощта на белачка за зеленчуци, обелете лимона. Това е може би най лесния начин да получите кора без бялата част.
  4. В тенджера смесете захарта и водата и ги поставете на котлона. Оставете сиропа да заври и изключете котлона. Добавете лавандулата и лимоновата кора. Захлупете с капак и оставете за престои 1 час.
  5. Добавете сока на обеления лимон към сиропа. Би трябвало сместа да стане лилава, но при мен това не се случи, този път.
  6. Всичко се присипва в загряното шише (водата се изхвърля). Ако предпочитате можете да прецедите сиропа, но аз не го правя, понеже обичам вкуса по – силен и развит.
  7. Сервирайте студен, разреден с вода, тоник или газирана вода.

И накрая искам да кажа, че не нося никаква умисъл в сърцето си. Правя това от душа и с надеждата да подкрепя това малако съкровище – Ади. Ако съм обидила, засегнала или разочаровала някой с текста и поведението си, искрено се извинявам!

За едно по – хубаво лавандулово бъдеще!
Маги

 

 

