Ледено кисело мляко с горски плодове

Posted on юли 21, 2012

8


1IMG_8891


Юхууууу, топло ли вие? Лятно ли ви е? На ме ми е топло и лятно и тъжно и ужасно самотно. Всъщност не съм вярвала, че някога ще се чувствам толкова самотна.

Времето ми минава като миг. Отваряш очи и в 8 сутрин си на работа, затваряш ги и се озоваваш три седмици по – късно с куп снимки и разбито сърце. И защо ако попитате отговора е много прост – ВЯРА. Вече три седмици е на Нови пазар, а най умното, което аз успях да направя със свободното си време е да работя по 10 часа на ден, а след това още 2 – 3 у дома и накрая да си лягам пребита като куче, само и само да не мисля за нея. Ужасно е без нея, без приятелите, без срещите по парковете. Всяка среща с майка ти напомня, че твоето дете го няма и ако отначало това е било ок, сега е като голяма загуба, която тежи на плещите ми.

За това пак снимки и снимки и снимки, а когато мисля в събота и неделя, че не е при мен почва едно невероятно чистене и подреждане…Абе ‘кво да ви разправям, имам странното усещане, че веднъж станала майка жената за цял живот си остава такава. Винаги сърцето се тревожи не зависимо, че децата са на 40 – например.

Ама както и да е давайте да замразим емоциите с нещо студено. Всяка депресия се оправя с купа сладолед, но понеже ние искаме нещо по така ядем замразено кисело мляко в несвяст. Учудващо е, че при такова ядене, все още  не съм си възвърнала предните килограми! хахахааа

Ледено кисело мляко с горски плодове

  1. 2 ч. ч. замразени или пресни горски плодове
  2. 3 с. л. прясно изцеден лимонов сок
  3. 3/4 до 1 ч. ч. захар, в зависимост от това колко сладко го искате
  4. 1/4 ч. л. сол
  5. 1 пакетче ванилова захар
  6. 1 и 1/2 ч. ч. пълномаслено кисело мляко
  7. 1/2 ч. ч. сладкарска сметана

 

Приготвяне:

  1. В малка тенджерка смесете горските плодове, лимоновия сок, солта, захарта и ваниловата захар и загрейте сместа до като кипне. Намалете огъня и бъркайте докато захарта се разтвори.  Междувременно използвайки пресата за пюре и намачкайте плодовете. Когато захарта се разтвори махнете сместа от котлона и оставете настрана.  Ако искате да получите по гладка смес накрая можете да пасирате плодовете. На мен ми харесва така, понеже млякото придобива текстура и отличителен вкус.
  2. След 10 мин, изсипете млякото и сметаната и бъркайте до получаване на еднородна смес.
  3. Сложете сместа в купа и я замразете в камерата, като от време навреме я разбърквайте.  Преди сервиране я извадете за около 20 мин от камерата за да може да се отпусне.

По едно време толкова бях изтрещяла, че реших, че това е рецепта от мама, За това я кръстих „Леденото кисело мляко на мама“. От там последва и идеята за първата фотография, но после нещата се разтекоха и от цялата фотосесия запазих само една снимка, със зайчето. Направих нова, малко по ретро, която сякаш повече ми допада.

Това е от мен за сега! Замразявам емоциите и отивам да снимам хора, които говорят и имат емоции и чувства, защото с тази неговореща храна малко ми дойде до гуша! До скоро!🙂

Маги