Откровено, любовно + закуска – царевични мъфини

Posted on юли 23, 2012

2




Ако аз за теб съм луната, тогава ти за мен слънцето ли си? Ако аз съм за теб цвете, ти за мен почва ли си или бурен, който се заплита около тялото ми? Ако аз за теб съм облак, черен и буреносен, от който често хвърчат светкавици, неприлични думи и обиди, то тогава ти за мен си дъжд, който отмива сивотата. След този дъжд, аз мога да съм цвете, а ти –  моето слънце.

Ако аз съм жена, ти моят мъж ли си – готов да ме понесеш не само на раменете си, но и в мислите си? Готов ли си да ме допуснеш там, където никой не ходи, където и ти дори от години не си стъпвал?!  Ако ти си мъжът ми, може ли пак да бъдеш малко момче, което свири на ръцете ми?

Аз не съм твоето вдъхновение, но ти си моето. Любовта си чувствам, като черна дупка – поглъща всичко. Поглъща мен. Може ли да съм твоята черна дупка – да поглъщам, да обсебвам всяка твоя мисъл, всяко твое АЗ, ЩЕ БЪДА…

Ако ти си моето АЗ, аз избраха съм твоето!

Ако искате да зарадвате вашето АЗ за закуска, да му кажете, че го обичате, разбира се не са ви нужни мъфини, но все пак те могат да са едно малко, невинно доказателство за казаното от вас! 🙂

Царевични мъфини с боовинки адаптирано отwww.joyofbaking.com

  • 195 грама бяло брашно
  • 125 грама царевично брашно
  • 100 грама кристална захар
  • 4 ч. л. бакпулвер
  • 1/4 ч. л. сол
  • кората на един лимон, настъргана
  • 1 (аз слагам 2) ч. ч. пресни или замразени боровинки
  • 1 голямо яйце, леко разбито
  • 240 мл мляко
  • 60 мл олио
  • 1 пакетче ванилова захар или 1 ч. л. ванилов екстракт
  • 2 с. л. захар за поръсване

Приготвяне

  1. Загрейте фурната на 250 градуса и подгответе една тава с 12 гнезда за мъфини, като я намалите и и сложите хартийки за печене.
  2. В голяма купа смесете пресетите брашна, захарта, солта, бакпулвера, ваниловата захар, кората на лимона.
  3. Отделете 2 – 3 с. л. от сместа и с нея смесете предварително измитите боровинки. Бъдете нежни и внимателни, за да не стане сместа синя.
  4. В друга купа смесете всички течни съставки и леко ги разбъркайте.
  5. Добавете течните съставки към сухите и ги разбъркайте до пълното им инкорпориране.
  6. Добавете боровинките и леко ги объркайте в сместта.
  7. Разпределете тестото между 12 мъфина. Поръсете със захар и печете, в средата на фурната около 15 – 20 мин или докато клечка за зъби, забодена в средата на мъфина излезе суха.
  8. Охладете за 10 – тина минути преди сервиране.

Сервира се с много добро настроение, усмивки и най вече изобилие любов! 🙂

 

