Салата с пене и зеленчуци

Posted on октомври 28, 2012

5




Какво да ви кажа, депресията яко ме е налегнала, разбира се мога да обвиня времето, часовата разлика  връщането на часа и т. н. Истината обаче далеч е е такава, мисля, че най – много ме потиска факта от липсата на развитие, от вечният застой, от немотията.  От друга страна абсурдите, които се случват в държавицата ни направо ме убиват. Последният случай, с чакането на опашка пред бюро по труда Сердика, по – голяма от хоризонта и обратно, само и само за да се запиша за „АЗ мога повече“, това че ме върнаха защото не съм представила диплома за средно образование, ЗА БОГА, СРЕДНО ОБРАЗОВАНИЕ!!!! Мисля, че това беше капака и тази опашка е показателна само за едно, за това, че работодателите в Бг не инвестират в човешкият ресурс. Бях решила да кръстя публикацията си „АЗ не мога“, защото от щуротия понякога не се издържа!

В резултат на цялата тази несгода, написах едно кратко съчинение  което Стефан ме посъветва да оставя за Коледа, щото било прекалено депресивно. Нещо от типа Сартър. И аз го послушах, така че голямата депресия идва за Коледа, когато хората обикновено са много еуфорични и щастливи.

И за подобряване на настроението, когато нещата са кофти, знаете готвя. Обаче от известно време не съм сама в това начинание. Вяра готви с мен, е разбира се това си има последствия, като яйца и брашно по пода или олио на стената, но после дори самата тя признава, че е станало страшно вкусно. На всичкото отгоре помага и със „слимките“ – реди дъски, чаши, носи мляко, бисквитки, чинийки. Искам да ви кажа, че много се старае. Дори иска тя да държи фотоапарата. Голяма борба пада.

 

Първият ни съвместен опит беше тази абсолютно импровизирана салатка, тип да изпразним рафтове и хладилници! 🙂

Салата с пене и зеленчуци

  • 100 гр пене или друг вид паста
  • 200 гр замразени зеленчуци
  • 2 с. л. майонеза,
  • 3 с. л. заквасена сметана
  • магданоз

Приготвяне:

  • Макароните се сваряват според инструкциите на опаковката. Сваряват се и замразените зеленчуци.
  • Макароните и зеленчуците се смесват, добавят се майонеза и сметана, понякога черен пипер. Разбърква се добре.
  • Поръсва се с магданоз.

 

Ами това е! Не е сложно. От известно време я карам да готвим почти постоянно и на нея много и харесва. Например, нали ги знаете чушките с яйца и сирене. Последният път Вяра ровеше в манджата и изхвърляше чушките. Когато я направихме заедно, хапна 2 порции и накрая заключи „мммм кусно!“ Може би това е ключът, знам ли! 🙂

И така решила съм във вторник да се редя отново на онази гигантска опашка, стискайте ми палци!

Маги! 🙂

