Поверително в кухнята – 2000 метра надморска височина

Posted on февруари 23, 2013

8




Колкото и да мисля не знам как да започна. Направо – изминалата седмица беше ужасна. Като се замисля, нищо друго не ме разстрои повече от това да открия, че съм била лъгана, манипулирана и че хората са се възползвали от моята наивност и вяра в тях. След като се наревах (два дена!!!!!) ме обзе злоба и желание за мъст, а след известно време и омраза към самата мен, защото аз не съм такъв човек. Отдавна съм приела факта, че ми харесва да съм вятърничава и винаги да мисля, че във всеки един от нас има зрънце доброто, но след разкритията ми разбрах, че от това само страдам. Определени хора са се възползвали, точно от тази моя „позиция“ и това ме ядоса исках да си отмъстя, дори скроих план за отмъщение. Обаче най – смешното е, че смятам себе си за прекалено тъпа за да кроя подобни планове. Пък и да не съм, предпочитам да прекарвам времето си доста по позитивно и интересно. А и нямам опит в тия работи! 🙂 хахахааа

После, малко по – късно през седмицата се срещнах съвсем ненадейно с един приятел. Той ми каза „Момиче, разбираш ли, там е моята душа, само там мога да вирея аз. На над 2000 метра надморска височин. “  Запитах се, а аз къде вирея, къде е моето място? Ще дойде ли момента, когато ще се отърва от него? След това реших да не мисля, скътах нараненото си сърце и унизената си душа в най – дълбоките кътчета на моето АЗ и си зададох въпроса къде вирея аз. Не открих отговор, може би отговорите са много и различни всеки момент. Може би в един момент от живота си всеки ще извърви своите 2000 метра надморска височина и ще намери щастието си в слънчевите лъчи или ниската трева. За сега аз искам само жълта светлина, искам пролет искам да е бяло и на точки. Моето място е в следващите фотографии, а къде е вашето?

1IMG_7540

1IMG_7545

11IMG_7700

1IMG_7549

1IMG_7555

1IMG_7556

1IMG_7706

1IMG_7571

1IMG_7585

11IMG_7712

1IMG_7693

kopar

Вярвам, че нещата някой ден ще се наредят и вярвам, че въпреки всичко трябва да кътам  в душата си моите 2000 метра надморска височина, за да ме топлят през сивата роботизирана седмица. Защото следващата събота и неделя са само на 5 дена разстояние, което не е чак толкова много нали? Просто един живот!

Маги

