Къде е моя център? Кексчета с ягоди и шоколад.

Posted on април 2, 2013

12




Мисли ли сте къде е вашия център? Къде е, кое е онова нещо с което сте се родили? Нещото което ви вдъхновява, което движи зъбните колела на живота ви? Аз от известно време мисля само за това, още повече когато наскоро ме попитаха какво ме вдъхновява. Да знам винаги може да се каже, семейството, малката, големия, любовта цветята, но това ми се струват клишета. Искам да намеря онова нещо, едно мъничко слънчево нещо в мен, което си е мое, не го дължа на нищо, на никой. Разбирате ли ме? Вие мисли ли сте по тези въпроси?

1IMG_8666

Измислих, че това, което си е мое е светлината и най – вече защото смятам, че съм мрачен човек. Нали казват противоположностите се привличат! хахахаа А аз като една голяма черна дупка привличам светлината изпивам я, изсмуквам я цялата за мен! 🙂 Обичам слънцето, лъчите му да галят вечно замръзналото ми Аз. Когато е мрачно се загубвам още повече в собствената си нищета, но когато има светлина успявам да изплувам и да бъда – весела, щастлива,творяща.

1IMG_7922

И в този дЪх на мисли, мислите ли, че родителите са тези, които трябва да открият да открият този център в децата си и винаги да го мотивират, да му дават сили да продължи? Винаги съм искала да го направя с моето дете, ала времето лети и кой знае дали ще успея.

1IMG_8553

И след първия център, идва втори, трети четвърти: светлина, Вяра, Стефан, Коньо, ягоди, шоколад, в кексчета. Кексчета ли казах?! Ах! Моята брутална страст. Друг винаги лесно пренебрегван център. Искам да ви кажа, че е истина, че всеки трябва да си има негова рецепта за кексчета и да я експлоатира на максимум, да влага, да излага както му е настроението. Моята любима рецепта стана тази.С времето я пооправих малко и сега вместо сметана слагам кисело мляко и 1 с. л. лимонов сок. Освен това добавям 1/2 ч. ч. шоколадов чипс или просто шоколад и 1/2 ч. ч. орехи или ягоди. Искам да ви кажа, че и двете комбинации са просто трепач. Ето поствам тук отново същата стара рецепта за да утоля и моята ягодова шоко мания.

IMG_8496

Кексчета с шоколад и ягоди – супер яка комбинация! :))) Агитаторка ли съм а?  За последно искам да ви кажа, че не трябва да ги пропускате и да приемете някоя друга калория с наслаждение! 🙂

  • 2 ч. ч. (1 ч. ч. = 18о мл) пресято брашно
  • 1 пакетче бакплувер
  • 1 ч. ч. захар
  • 250 гр. кисело мляко
  • 2 яйца
  • 80 мл. олио
  • 1 капсула ванилова есенция
  • 1/2 ч. ч. дребно нарязани ягоди
  • 1/2 ч. ч. шоколаов чипс

1IMG_8590

Приготвяне:

  1. Смесете всички сухи съставки. Оставете 1/ 2 ч. ч. настрана.
  2. След това всички мокри.
  3. Прибавете сухите към мокрите и разбъркайте леко, докато брашняната смес се инкорпорира.
  4. Добавете шоколада. Смесете ягодите с тази част от брашното която заделихте настрана. Разбъркайте.
  5. Изсипете във форми, като ги пълните около 2/3.
  6. Изпечете ги в предварително загрята на 180 градуса фурна за около 20 мин, или докато клечка за зъби излезе суха.
  7. Поръсете с пудра захар.

1IMG_8505

А кой е вашия център?

