Киноа паязам с ягоди

Posted on април 27, 2013

6


1IMG_9627


Здравейте отново мили мои,

Тази рецепта ме грабна, защото е като мляко с ориз, но без мляко и според мен доста по – вкусна. Още едно просто разнообразие, а аз ужасно много обичам простите неща!🙂 Освен това, трябва да призная цвета просто ме заплени, пък и няма канела. Нямам нищо против нея, но мляко с ориз и канела е един от най – ужасните ми детски – кулинарни спомени.

Киноа паязам – наистина се надявам на български да се пише по този начин. Принципно това е индийска рецепта, но на мен по скоро ми прилича на интернетна!🙂 Вече!🙂

1IMG_9627

Киноа паязам с ягоди, адаптирано от funwidfud.blogspot.com

  • 1/4 ч. ч. киноа
  • 1/2 ч. ч. вода
  • 2 ч. ч. мляко
  • 1/8 ч. ч. захар
  • 1 капсула ванилия
  • 100 гр ягоди, смлени с пасатор или в робот и още няколко за украса.

Приготвяне:

  1. Измийте хубаво киноата под течаща вода.
  2. Загрейте водата, добавете зърната и гответе на средна – ниска температура докато се приготви и малките и бели очички излязат навън. Разбърквайте от време на време. Когато е готова отцедете излишната вода.
  3. Загрейте млякото и добавете киноата. Варете 5 минути. Добавете захарта, разбъркайте и варете още малко докато млякото се сгъсти.
  4. Добавете ванилията.
  5. Махнете от котлона, добавете ягодовото пюре и хубаво разбъркайте.
  6. Излейте в чашки, гарнирайте с ягодка и оставете паязама да изстине.

1IMG_9632

Ами това е, просто, лесно и вкусно разнообразие!🙂