Какво ви забърка Лео + мен – свинско с коричка от кафе

Posted on юни 2, 2013

4




И така, понеже явно депресанското ми настроение няма да си отиде докато не дойде Август, се хаващам в ръце или за ръцете на някой друг и вземам , че напиша няколко думи за гостуването ми при Лео. Типично депресански, мога да кажа, че беше върха. Сигурно това е типично въодушевление за човек, който никога, ама никога не е заставал пред камера. О и да, ИСКАМ ПАК. 🙂

1IMG_9541

Следващия въпрос може би е защо реших да приготвя свинско с кафе ли? Ами защото, замисляли ли сте се колко рецепти знаете за недесерт с кафе? Ами аз лично знам само тази и хиляди други за десерти. И така първия път приготвих рецептата, адаптирана от тук, с голям скептицизъм, докато съпругът ми каза, че било невероятно! 🙂 ШОК! Обикновено напоследък и той е голям скептик, поради което почти цял месец ядем домати и сирене. Както и да е в заключение искам да кажа, че това е НАЙ – ЯКАТА РЕЦЕПТА С КАФЕ и изберете ли добро и ароматно, прясно смляно кафе всичко ще е наред! 🙂

http://tv7.bg/leo/VideoArchiveDetails?id=9752932.html

IMG_0006

 

Ами това е! Беше яко, казах ли ви вече?! Всички снимки можете да разгледате тук.

Мисля в следващите постове да ви занимая с едни фотосесии на прекрасни млади дами! Поздрави! 🙂

