Патладжани пълнени с нищо

Posted on юли 31, 2013

9




НИЩО е темата на днешното упражнение. Толкова много исках да снимам един патладжан и толкова много да го сготвя. Мислих хиляди идеи как да направя патладжани пълнени с нещо – сирене, месо, домати и т. н. Идеите ми се струваха или прекалено обикновени или прекалено сложни. За това реших да ги напълня с нищо, толкова прекрасно ми се стори това отсъствие на детайли, тази семплота във вкусовете. Всичко е просто и празно, но пък за сметка на това сякаш някак си всичко за което човек може да си мечтае. Не мислите ли?!

1IMG_6093

След тежките преживявания днес ,след сълзите и скандалите, псувните и обидите, след опитите да изглеждаш пълен ми се ще просто да няма нищо. Отсъствието на грандиозни думи и заплахи е просто блаженство. Мислех си, че съм го преодоляла, че съм го преживяла, че след всичко което ми се случи, вече ще съм по спокойна и ще си го местя само от левия в десния! Е не става. За това днес теглих чертата – отпуски, после малко работа, от която не може да се избяга, но се надявам след това да търся новото начало и дано то не е далеко. Всъщност съм решила да го търся иначе ще си остана все тази ревлива малка тъпачка, дето всеки си мисли, че може да я мачка. Е има новина! Няма да стане. Всъщност аз не мога да избягам от себе си, но повчрвайте ми ще сторя всичко да избягам от него и да започна на ново и да съм щастлива, определено по – щастлива и по малко тревожна. И най – вече няма да се налага да крия това което искам и обичам да правя!

Разбирате, че днес не ми е ден и имам нужда да излея гнева си и да хапна до пръскане, нещо което студено е също толкова апетитно колкото и топло. И искам да випокажа моите фотографии. Моля ви вижте ги, мисля че се получиха. Утре нов пост, а после планина, моренце и вълнички. Може би Стефан ще се окаже прав, че имам адски много нужда от почивка. 🙂

1IMG_6113

Понякога ми се струва ужасно тъпо да пиша разни неща и съвсем малко за храна между другото, но пък в крайна сметка този блог е за това. Пък и човек най – добре споделя на чаша вино и нещо вкусно за хапване!

 

1IMG_6106

Патладжанени рулца

  • 3 – 4 патладжана
  • 3 скилидки чесън
  • магданоз
  • сол
  • зехтин
  • оцет

Приготвяне:

  1. Патладжаните се нарязват на тънки ленти и се осоляват. Оставят се да се изцедят за около 1 час.
  2. Подсушавам ги с хартия
  3. В тефлонов тиган се загрява зехтин и се изпържват патладжаните от двете страни докато станат мекички
  4. След като леко изстинат се навиват на рула. Поръсват се с чесън, магданоз и оцет.

1IMG_6115

Убедена съм, че всички я знаете тази рецепта, нали?! И все пак, колко прекрасни са простите неща, с които бабите и дядовците са ни хранили! Това определено е един от вкусовете на детството ми, но ми отне толкова време да го визуализирам, ужасно много време!

 

 

