Искам да съм красива и рецепта за ябълкова салата

Posted on септември 1, 2013

5


1IMG_7706


Тази година изядох толкова ябълки,цели тонове. А аз мразя ябълки и все пак ги ядох. В интерес на истината не ми втръснаха, а даже напротив, мисля че мога да продължа да се тъпча с ябълки. И сега пак рецепта с ябълки.

1IMG_7702

Обаче не това ми е основната цел на разказа. Майната им на ябълките. Вчера се срещнах с Ралица и тя беше толкова красива, за разлика от мен. Почувствах се ужасно в тлъстените си, в дрехите си, в мен си. Като един голям плондер, но по лошото е че видях, че хората мислят за други неща освен за хобито си, или по – скоро преди всичко мислят за себе си, което ми се струва прекрасно! Стигнах до там, че дадох обет да отслабна за месец и да не си купувам повече чашки и чинийки. От известно време се чувствам толкова пристрастена към снимането, на моменти полудявам. Може би повече от година единствените неща за които съм се грижела са били семейството ми и снимките ми. Не си купувах хубави дрехи, нито обувки, да не говорим за чанти, защото с парите които ще инвестирам в тях мога да си купя обектив или нови чашки и чинийки. Гардеробът на Вяра ще се пръсне, защото като пощуряла съм и купувала дрехи за фото сесии, та нали тя ми е основния модел. За мен и до мен парите все не стигаха и ако трябваше да избирам пред нови  вилици и лъжици и дънки, какво избирам аз според вас – вилици и лъжици.  И така постепенно, спрях да се интересъвам от веждите си, от косата си от пъпкитеси, от гърдите си и т. н. Станах човека зад обектива и когато някой ме снима изпадам в истеря защото се чувствам ужасно.

Може би трябва да отбележа, че не съм се чувствала грозна, просто не съм мислила за външния си вид по този начин.  Приятелите и хората, които обичам ме карат да се чувствам щастлива, да им давам любов и да се старая да съм добра, а това сякаш е онзи ключ който те кара да се смяташ за красива. Ралица просто винаги отключва женственото в мен – да искам да си слагам спирала, брутално червено червило и най – накрая по дяволите да си оскубя веждите. И да съм кокетна, но как като задника ми е 5 декара?! Отчайващо е! Ала по отчайващо е, че когато не мислиш за това, бягаш, по – лесно е винаги да избягаш от колкото да си кажеш ще го направя – ще бъда красива, ще бъда слаба.  В резултат на нея в момента пиша статия с маска на лице, а след това мисля да се опитам да си накъдря и косата. Обета да не мисля за храна няма да го бъде, явно, освен ако няма група на анонимните пристрастени към храна и фотография. Обаче вече втори ден съм на диня! Ура, днес нещата ми изглеждат по – лесни от вчера!🙂

Ще продължавам да си пиша и ще продължавам да си експериментирам, но в същото време ще мисля и за външния си вид!🙂 1 месец, обета е за 1 месец, а ако може за една седмица да сваля поне 3 – 4 килограма, за да не се чуди Карина като порасне, кой е този слон на кръщенето и, би било прекрасно. Разделното хранене по онази 90 дневна диета ми влияеше много добре. Мисля да опитам нещо подобно, но само вечер или когато мога да готвя. На работа винаги мога да продължа с динята, поне за сега. Освен всичко днес си купих лелеяните обувки за ходене и от утре възстановявам маршрута Красна поляна – завод Агресия.

1IMG_7704

И никаква салата с ябълки повече, защото освен това има и майонеза, а тя прави брутални неща с кг. хахаа Иначе салатата е супер, бърза е и питателна. Върху  брускети би била чудесна! Снимките мился също ми се получиха, имайте късмет само да не ги похвалите!🙂

Пикантна ябълкова салата:

  • 1 ябълка, обелена и нарязана на малки кубчета
  • 500 гр пушено пилешко месо нарязано на малки кубчета
  • Няколко листа прясна салвия, доста често ги пропускам
  • черен пипер, сол и чили на вкус
  • 1 с. л. майонеза
  • 1 с. л. високомаслено кисело мляко
  • 2- 3 стръка магданоз

Приготвяне:

  1. Смесете всички продукти в купа и ги разбъркайте добре
  2. Сервирайте върху франзели или брускети.

1IMG_7706

Докато похапвате си мислете за мен, задължително е!🙂 хахах А аз ще си мисля как да ви изненадам следващия път и освен това как ще добия онзи малък стегнат задник за 1 месец!🙂 Представяте ли си освен това колко повече ще ми отива Коньо!🙂 Ах нямам търпение вече!🙂