Медени импровизации

Posted on декември 17, 2013

8




Казвала съм ви за тайното медено тесто нали?! Още миналата година с едни човечета. Спомняте ли си? Вижте ето тук. Тази година Вяра също участва и благодарение на нея направих една снимка. Снимка, просто щрак или каквото и да е, но на мен ужасно много ми харесва. Меденките бяха специално направени за списание Идеален Дом Декор. В тази връзка много бих искала да благодаря на Николета, Магдалена и Мария, най – вече защото ми дадоха тази възможност, може би повярвали в силите ми! Благодарение на тях, на Вяра на Стефан вече имам това:

1Medenki-1

 

И то е мое!

Също така, когато стана въпрос за благодарности, не мога да подмина Иринка, благодарение на нея има кътъри и най – вече кураж, че ще се справя! Хубаво е когато има кой да вярва в теб, дори когато ти самият не го правиш! Благодаря ти момиче! 🙂

1IMG_0492

 

Виждате ли човечетата? Вяра собственоръчно ги изрисува и това им харесвам на меденките, всеки може да е креативен, дори най – малките! 🙂

1IMG_0517

 

Тези пък са много ефектни и вкусни, но не издържат дълго и прозорчетата им се стичат. Направени са с бонбони теменужка.

Една идея, която ужасно много, ама много ми допадна е меденките да се слепят с шипков мармалад, а след това да се потопят във вкусен натурален шоколад. Накрая се овалват лекичко в коледни захарни пръчици! Красота и вкусотия! 🙂 Знаете не се хваля, просто ужасно много харесвам добрите си идеи! 🙂 хахаааа

11IMG_0698

 

И накрая джинджифилово кафе. Няма да пиша рецепта, само ако някои се позаинтересува! Станала съм мързелива, а и не искам да ви отегчавам с рецепти.

1IMG_0510

 

Пазех този пост за накрая исках да подаря меденки на някои от вас, но времето ми беше брутално изядено в четене на книги! Ще го оставим за друг път, съгласни ли сте! И моля ви, не пропускайте рецептата за меденките! Най – хубавото и е, че не е необходимо да чакате меденките няколко седмици за да омекнат! Искам да пробвате и искам да видя вашите творби тук в блога!

На 19 декември ще можете да прочетете повече кулинарни подробности около въпросните ми творения в един от любимите ми сайтове http://www.gotvetesmen.com/.

