Аз и новата ми рокля

Posted on декември 20, 2015

0




Много често се чудя дали хората съдят за мен по недостатъците на собственото ми тяло или по емоциите, които изживяваме заедно, мечтите, които споделяме и стремежите, които имаме. Не знам къде е отговора. Лично за мен, околните са действия и тяхната симпатичност за мен се определя от душевният им комфорт, а не от големината на очите им. Хахахаха. до някъде това не е вярно имайки предвид, че се занимавам с визуални изкуства но се улавям, че харесвам сигурно повече от 90 % от моите клиентки и, че това се дължи на този един момент, на чисто отдаване, те към мен и аз към тях! Нека да обясня! Те идват при мен, защото искат по някакъв начин да направят този момент специален, а аз съм там за тях без очаквания и с отворено сърце и готовност да им дам този миг.

f_MG_3850

Не ме разбирайте погрешно, но за мен всяка една жена съдържа неподправена красота, която аз се опитвам да намеря и да я изкарам на повърхността. Разбирам, че тя е скрита надълбоко, поради редица причини, но трябва да бъде освободена. При всяка една, тя е различна, било в усмивката и или проблясъка на светлината в очите и, или пък сексуалността и, женствеността и или просто някаква магична сбирка от неща, изживявани и преживявани моменти, които не разбирам, но са там. Блестят пред мен, а аз само трябва да натисна спусъка…

1IMG_9236

Също така никой не може да ме убеди, че ние нямаме нужда от нашите 2 часа, в които да се почувстваме красиви, изискани или щури принцеси, извън обичайното ни аз! Имаме, повярвайте, фотографията до голяма степен е терапия, както за този които седи пред обектива, така и за фотографа. В този момент, на пълен синхрон, когато само с очи, с тяло Тя разкрива пред мен своята същност, аз съм готова да я приема без изисквания и всеки път е по – блещукаща от предходната… Тя се превръща във формата на моето сърце, аз не гледам към миналото и нещата, които съм направила или не. Аз съм там с нея.

1f_MG_9951

Та тази моя любов, страст… , наречете го както искате беше основната причина да създадем проекта „Аз и новата ми рокля“. Това е не просто проект за снимки, а зa преживяване на себе си. Продължителността е 2 часа и в него се включват грим, кежуъл прическа и фотосесия с 10 подбрани о обработени кадъра. Ако имате нова рокля, хайде да се снимаме! А защо не и ако е стара…. Ако ти е нужен повод да се забавляваш. Ваучерите ще се продават във фейсбук и ще имат валисност 6 месеца. Ограничения във възрастта няма и все пак ако сте под 18 е по добре да сте с родител! 😉

f_MG_7235

И така понеже това е кулинарен блог, или поне така се носи мълвата ето и една яка рецепта за мляко с ориз с тиква и  боровинки. Във връзка с това искам да кажа, че обичам простите, обикновени неща, но много мразя липсата на разнообразие и въображение. Обичам да вземам прости рецепти и да ги превръщам в нещо различно.

Мляко с ориз, тиква и боровинки: 

  • 500 мл. прясно мляко
  • 125 гр. ориз
  • 2 ч. ч. вода
  • 5 с. л. захар (за малката слагам около 2)
  • 1 капсула ванилия
  • 150 гр пюре от тиква
  • 50 гр  предварително накиснати в алкохол червени боровинки
  • канела за поръсване
  • листа мента

Приготвяне

  1. Водата се изсипва в тенджерка и се оставя да заври.
  2. Добавя се предварително измития ориз, и се оставя да се поври, като се внимава да не загори.
  3. Добавя се млякото и захарта. Готви се до момента когато се образува гъста кремообразна смес. Добавя се ванилията, пюрето и боровинките
  4. Изсипва се в купички. Количеството е достатъчно за 4 – 5 порции.
  5. Поръсва се с канела.
  6. Съхранява се в хладилник, като купичките с покриват с фолио.

1_MG_9738

Ето тук е странциата на събитието (https://www.facebook.com/events/1499234153740596/), а мен можете да ме намерите тук www.facebook.com/MagdalenaDimitrovaPhotography.

f_MG_2570

 

 

 

 

