Весела Коледа

Искам да ви пожелая една весела и прекрасна Коледа, да сте щастливи през цялата следваща година. Благодаря, че тези няколко месеца, четохте моите писания. Благодаря за съпорта! Дано поне малко съм успяла да ви разнообразя! Снощи гледах един филм и в него един от героите каза нещо подобно: Да прощаваш значи да обичаш. А обичаш... Continue Reading →

Коледна шоколадова торта

Последната ми рецепта за днес, всъщност ще опитаме утре! Оригиналната рецепта е от сипсание Меню. Необходимите продукти: За блата: 1 и 1/3 ч. ч. брашно 1 ч. ч. какао 1 ч. л. сода бикарбонат 1 и 1/2 ч. ч. пудра захар 3 яйца 1 и 1/2 ч. ч. мляко 125 гр. меко масло 4 ванилийки... Continue Reading →

Зеленчукова разядка

Тази рецепта е вдъхновена от Svetlina. Необходими са следните продукти: 3 големи картофа, нарязани на колелца 2  големи моркови, нарязани на дебели ивици тиквичка, нарязана на дълго или на кръгове глава едър лук, нарязана на две 1 глава чесън 1/2 връзка магданоз 5 дълги пиперки черен пипер сол олио / зехтин оцет малко маргарин, по... Continue Reading →

Постни сарми с ориз и булгур

Необходимите продукти са: листа от кисело зеле 1 ч. ч. ориз 1/2 ч. ч. булгур 1/2 глава едър лук, нарязан на ситно 2 настъргани моркова 1 ч. ч. замразени ситно натязани чушки сол червен пипер черен пипер 1.2 връзка ситно нарязан магданоз чубриза по желание олио В нагорещената мазнина се запържва лука. Когато пожълтее и... Continue Reading →

Хляб за Бъдни вечер

Според традицията за Бъдни вечер трябва да се омеси хлеб (питка) със сода или квас. Аз съм правила содена питка и повече няма да рискувам. Тя стана толкова твърда, че с нож не може да се пробие! 😀 Питка с квас не съм правила, но за да се омеси трябват няколко дни преднина каквито аз... Continue Reading →

Създаване на безплатен сайт или блог с WordPress.com.

Нагоре ↑