Малко азиатски страсти – Пържено пиле с кашу


Още нещо към списъка Ако мога:

  • бих научила японски от –  до. 

Това е единственият език, който наистина ми е интересен и към, който имам някакво влечение. Вече съм понаучила това онова и мога с кански мъки да пиша някои по – прости канджи, но само толкова. Тука трябва яка работа. Освен това винаги съм искала да сготвя някаква японска рецепта, което и до този момент не ми се е отдало. Жалко, но някой ден ще го направя. За разлика от нулевите ми кулинарни постижения, тези в киното са малко по – обширни и може би се изразяват с огромната ми любов към филмите на Студио Джибли. Освен това Александрина постоянно ме ръчка да гледам някакви анимета от по 100 и горница епизоди, в който хората се мушкат и плиска кръв навсякъде или има някаква абсолютна мистерия. Аз и казвам, че искам да гледам за Тоторо, а тя ми вика, че това били филми за бебета! Ха! Ето една от любините ни песнички! Много весела нали?!

Та рецептата днес отново не е японска, по – скоро можем да я наречем с общия термин „азиатска“, но е провокирана от предизвикателството на Кикоман, към блогърите да приготвят някоя рецепта с техните сосове. Отначало мислех въобще да не се включвам, а след това си викам защо пък не. Всъщност страх ме беше, че никога няма успея да се справя. В крайна сметка успях да реализирам само една от плануваните рецепти, но този път съм си обещала, че със или без предизвикателства ще направя останалите и ще ги публикувам тук.

1IMG_6172

Та тази рецепта ме плени с простотата си. Аз обичам неща, които стават бързо без много, много бавене. Освен това Стефан много мрънка, че това било нещо много ужасно и как той в Тайван бил ял такава манджа и хич ама хич не искал да яде подобна щуротия отново. Глупости на търкалета са тези приказки, защото после ми се извини и беше много признателен и благодарен и заяви, че готвачите в Тайван явно хич не ги разбират нещата.  Пък аз бях много доволна! И колегите ми много харесаха моите творения и също останаха очаровани! 🙂

Пържено пиле с кашу, рецептата е от тук

  • 250 гр ориз басмати
  • 3 с. л. светъл соев сос Кикоман
  • 2 с. л. фъстъчено олио или слънчогледово
  • 1 скилидка чесън, ситно нарязана
  • 1 яйце
  • 1 с. л. царевично брашно
  • 600 гр пилешки гърди. нарязани на на малки кубчета
  • 200 гр сурово кашу

Приготвяне:

  1. Ориза се сварява според указанията на опаковката
  2. През това време нарежете пилешкото месо на парченца. В купичка разбийте яйцето, добавете соевия сос и царевичното брашно и разбъркайте докато се получи каша. Сложете месото в нея и хубаво го оваляйте. Оставете настрана.
  3. В уок или тефлонов тиган загрейте 1 с. л. мазнина и добавете кашуто леко да се запържи до приятен златист цвят. Извадете ядките и ги оставете да се отцедят настрана
  4. Загрейте остатъка от мазнината и в нея изпържете месото, на няколко порции. Оставете го върху хартия да се отцеди от мазнината.
  5. В тигана добавете кашуто и чесъна да се запържат за 1 мин, след това върнете и месото и гответе в продължение на 5 мин.
  6. Разделете на 4 порции, можете да украсите всяка с пресен лук и сервирайте с басмати.

1IMG_6196

Ами това е! 🙂 Забавлявайте се и похапвайте сладко.

2 thoughts on “Малко азиатски страсти – Пържено пиле с кашу

Add yours

  1. Ама как ще разбират готвачите в Тайланд 🙂
    Те изобщо си нямат представа от нашите възможности!
    Чудесна е рецептата, Маги!
    Прегръдка и хубава вечер!

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

Нагоре ↑