Супер вкусно свинско със соев сос мед и бира


Здравейте,

Знаете ли тази Сряда е най – ужасното нещо. След усърдната работна сутрин, обикновено ме обхваща следобедно безвремие, в което просто не съм на себе си. Мислите ми са някъде там в необятното нищо, обикновено с дълга коса, развявана от вятър, яхнали кон и гледащи към безкрая на прерията.

Осъзнаването на затвора, в който поставяме душите си води само до бесове и аз все още не искам да го осъзнавам, не съм готова за бесове.  Искам си прерията. Което ме води до мисли за диви прасета, всъщност там има ли такива?!  Разбирате ли търся нишката между мен и рецептата, но не я откривам. Не искам да е само ядене, само снимане искам и още. ИСКАМ ОЩЕ. Не го намирам, лутам се, гледам в празнотата на сивото си ежедневие!

Рецептата е за пилешко, но аз след н-тия път реших да я направя със свинско. Уловката е да се избере месо, което не е мазно. Рецептата като цяло е лесна и бърза и върви както с гарнитура от басмати така и с най – обикновен кус кус, както е на снимката.

1IMG_7905

Свинско със соев сос, мед и бира

  • 800-1000 гр свинско месо, без мазнини, нарязано на парчета
  • 1 глава лук, нарязан на ситно
  • 3 -4 сколидки чесън нарязани на ситно
  • 2 с. л. олио
  • сол
  • черен пипер
  • 1 ч. ч. бира
  • 4 с. л. соев сос
  • 2 ч. л. дижонска горчица
  • 2 с. л. мед
  • 4 с. л. пресен магданоз

Приготвяне:

  1. Месото се посолява със сол и черен пипер и се оставя настрана.
  2. В дълбок тиган се загрява половината от мазнината и в нея се запържва месото докато се запечата добре от всички страни. След това се изважда в дълбок съд.
  3. В същия тиган се добавя остатъка от мазнината и се запържва лука до златисто. Добавя се чесъна да се запържи за 1 мин докато си пусне аромата.
  4. Бирата, соевия сос, горчицата, меда се смесват и се добавят в тигана. Сместа трябва да ври около 3 мин и тигана да се обере добре.
  5. Добавя се месото, разбърква се и се оставя да ври на лек огън за около 20 мин, като от време на време се разбърква за да не загори.
  6. Преди сервиране се поръсва с пресен магданоз.
  7. За гарнитура може да сервирате ориз басмати или кус кус.

Успех на всички в този мрачен ден. Обещавам ви да си оближете пръстите. И да не забравите да ми пишете как е!

7 thoughts on “Супер вкусно свинско със соев сос мед и бира

Add yours

  1. Определено денят не е най-прекрасният, но пък да се радваме, че го имаме, нали така?
    Много вкусно ястие ни показваш Маги, поздрави!

  2. Много примамливо предложение, бих искала да го пробвам…ще го направя:)))
    Пролетен поздрав!

  3. Здравейте, сготвих месото по Вашата рецепта, но поради някаква причина стана леко горчо – използвах Загорка „Ретро“ и мека горчица, домашен мед… Чудя се от какво може да е?

Вашият коментар

Създаване на безплатен сайт или блог с WordPress.com.

Нагоре ↑