Шоколадово таханов фъч без печене


Нещо не ми се получава писането, може би защото ме е обзело спокойствието. Когато съм спокойна нямам думи, какво противоречие?! За нещастието и спокойствието мога да пиша хиляди неща, за спокойствието и щастието – нищо. Може би защото на човек не му трябват хиляди думи за да каже как нещата са супер, вървят ок и всичко е наред. Спокойствието ми идва най – вече от новата транспортна фирма с която работя и решението което приех за предизвикателството. Явно имам и такива моменти, но те ми се струват безинтересни, сякаш нищо не се случва.

За това да ви разкажа на кратко за мен и Вяра. Направихме си нещо като фото студио. Яко а?! Не, че се спукахме от снимки ама направихме няколко яки ми се струва. Ще ви ги покажа тук заедно с една рецепта за много як фъч, без печене… Абе беше много вкусно… 🙂

1IMG_1987 1IMG_1983 1MG_2510 1IMG_2586 1IMG_2500

 

Шоколадово таханов фъч без печене

  • 250 гр черен шоколад
  • 200 гр сусамов тахан
  • 100 гр мед
  • 80 гр запечени орехи, натрошени
  • 60 гр сушени червени боровинки
  • кората и сока от 1/2 портокал
  • малко какао за поръсване

Приготвяне:

  1. Покрийте тава с размери 20 х 20 см с хартия за печене
  2. На водна баня разтопете шоколада.
  3. Добавете тахана, меда, сока и кората от лимон. Разбъркайте много добре до получаване на еднородна смес.
  4. Добавете ядките и плодовете. Разбъркайте добре.
  5. Изсипете сместа в тавичката и оставете да се охлади в хладилник.
  6. Нарежете на квадрати и поръсете с какао

1IMG_0351

Добър апетит! 🙂

Маги

4 thoughts on “Шоколадово таханов фъч без печене

Add yours

  1. Колко много прилича на теб тази малка красавица… Да ви е жива и здрава!
    А думите, те нека се леят само в мислите ти, а ние ще се радваме за спокойствието, което те е навестило, Маги!
    Взимам си парченце от вкусния десерт и ти желая прекрасна вечер! 🙂

  2. Това звучи много вкусно и непременно ще се пробва. А междувременно установих, че светът е много малък-преди няколко дни вземам десен завой на светофара при Фантастико и Лидъл в Западен парк и спирам, за да не бутна една пресичаща пешеходка с малко детенце на ръце. Пешеходката ми се струва позната отнякъде, но откъде ли? Поглеждам детенцето- Вяра 🙂 Дааааа, същата малка сладурана 🙂 Да е жива и здрава! Този свят наистина е ултра, мега малък :))) Хубав ден! Милена

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

Нагоре ↑