Слънчево


Представете си изненадата ми когато преди може би 2 седмици открих, съвсем случайно, държа да отбележа, че Дими ми е дала награда. Има и уловка това е било през лятото! 🙂 Веднага се зачудих къде съм спала и как може да съм я пропуснала. Единственото за което се сещах беше Buena Vista Social Club Diner Party. Едно Мохито се изпи там, та сигурно това е причината да пропусна наградата. Както и да е ето я и нея ТАДАМ

Дими, благодаря! Супер много се зарадвах и трогнах! 🙂 Бъди и ти здрава и много, много щастлива. 🙂

Аз да си призная не съм много по наградите и не знам много, много какво трябва да се прави с тях, освен че се радвам и подскачам до небето, но както и да е! Наскоро открих, че и Мира ми е дала слънчева награда! Тогава ме обзе едно чувство на веселие и знаех, че искам да си я постна в блога и да ви се похваля! 🙂 Всъщност на мен ми е нужно ужасно малко за да съм в добро и непоклатимо настроение цял ден! Това беше един такъв ден. Мира, благодаря от все сърце! 🙂

Мира е написала, че наградата трябва да се сподели с 12 блогъра, но аз всъщност ще я споделя само с няколко, поради същите съображения. Иначе да знаете бих наградила всичките в блогрола си и тези извън него! Страхотни сте! (тук си представете едно от онези жълти емотикончета дето викат и ръцете им се перят настрани)

Искам да дам моята слънчева награда на:

И сега ми идва на ви напрегръщам едно хубаво, но ще го оставим за следващият път!

Лека вечер! 🙂

 

 

10 thoughts on “Слънчево

Add yours

  1. Хо-хо-хо 🙂
    Сега явно е мой ред да подскоча до тавана и да се похваля пред света, че имам награда 🙂
    Както и да бъда в добро настроение цял ден, че може и повече 😉
    Маги, благодаря, много се радвам на положителната оценка, която ми даваш!

  2. Хахаха 🙂 Клуб на слънчевите… зайчета (подскачащи до тавана) :)))

    Огромное человеческое спасибо за наградата, ще бъде споделена, обещавам 🙂

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

Нагоре ↑